Golftaske-kort

Tror det er ved at være et år siden, at en kollega 'bestilte' dette kort. Til al held, skulle hun ikke bruge det før nu, for har knebet med ideerne til det og de er først kommet nu.
Jeg er faktisk blevet rigtig glad for resultatet.
 
 
Selve tasken er en toiletrulle, som jeg har beklædt med karton. Lommen er lavet i det samme karton. Mærket er printet på karton og skåret til efterfølgende. Benene og køllerne er lavet af noget sort tykt ståltråd. Køllehovederne er lavet i Fimo ler og skaftet er mosgummi, som jeg har bundet fast.

 
Golfkuglerne er små uldkugler og de små tees er hvis brads.

 
Håndklædet er et lille stykke gaze.

 

Kommentarer

  1. wow Diana det er jo et helt vildt fantastisk kort :0)

    SvarSlet
  2. WOOOOOW Diana, jeg mangler ord!!!
    Jeg er dybt imponeret for den er simpelthen genial og så gennemført ;O)

    SvarSlet
  3. Tusinde tak, begge to :)
    Er selv rigtig glad for resultatet for en gangs skyld ;)

    SvarSlet
  4. ......jeg bøjer mig i støvet........det er fuldstændig sindssygt flot.... Og du har bare de små detaljer med.....såsom rillerne i køllehovederne......suverænt......

    SvarSlet
  5. Jeg tilslutter mig de øvrige kommentarer og gør som Mona - bøjer mig i støvet. Du er simpelthen genial ;o)

    SvarSlet

Send en kommentar