Hej og velkommen til!
Så har jeg, sikkert som én af de sidste, også fået oprettet en blog, hvor jeg vil

lægge billeder af de ting, som jeg hen af vejen laver.
Kig med og send mig en mail, hvis du har noget på hjertet.

mandag den 4. november 2013

Join me for a night at the movies

Jeg er så glad for mine Die-namics stempel og die-sæt med filmtema, at jeg var nød til at lave noget mere til det. Det blev til to kort/æsker, som jeg tænker kan bruges til invitation eller gavekort til en bif-tur eller filmaften hjemme :-)
Der er brugt hvidt, sort og rødt karton til det hele. Popcornene er på den første lavet af noget papir-ler og på det andet er det en sne-pen, der er brugt.
 



2 kommentarer:

  1. WAUW!!!!!!
    Giver du et kursus i gaveæsken på SAM ;)

    SvarSlet
  2. Shiiiiiiiit hvor er de bare über lækre. Sidder og får helt lyst til at bruge sættet igen. Du er altså en stor kilde til inspiration søde Diana ;o) Og så ses vi snart igen JUBIIII ;o)

    SvarSlet