Bryllupskort

Det var lidt af en udfordring at lave et bryllupskort til et bryllup, hvor farverne er guld og sort, men med det skønne Lush papir fra My Minds Eye blev resultatet rigtig godt.
Jeg har lavet det som et 'snurre'-kort....ved ikke lige, hvad jeg ellers skal kalde det :o)
Brudekjolen og smokingen er skåret på min Silhuette på hvidt karton, som er farvet med en guldtusch og en almindelig sort tusch. Det var nogle meget små stykker, der skulle limes sammen, men fint blev det.


....og lige et close-up af de meget små detajler



Det var et kort fra mange, så der skulle være plads til mange hilsner og navne. Det endte med, at jeg satte et ekstra 'side' på så kortet blev 15x45 cm, når det er foldet ud.



Kommentarer

  1. Ja selvfølgelig løste du lige den opgave, så det blev superlækkert. Du er så god til at lave detaljer, der bare lige giver den lille smule ekstra, der gør det helt specielt :-)

    SvarSlet
  2. Super flot, også selvom jeg tænkte mit da du sagde sort og guld ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt og så gennemført... kjolen og habitten er da bare så flot lavet i guld og sort... lækre detaljer

    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  4. Wow hvor er det bare flot. Helt vild med det papir selv og det passer da bare perfekt til denne opgave. Total gennemført (som altid) ;o)

    SvarSlet

Send en kommentar