Farmors bog

Så er det lykkedes at få adgang til min blog igen og jeg havde jo næsten glemt det mini album, jeg lavede til min farmor, da hun fyldte 90 år sidste år. Billederne har min 'sviger'fætter taget og det er han altså super god til.


Albummet set lidt fra oven


....og så lidt tæt på...





Blomster er lavet af blonder rynket sammen med en snor




Der var masser af lommer og små gemmesteder i albummet, så min farmor fandt nye ting, hver gang hun kiggede i det.




Min farmor blev utrolig glad for albummet og det gør mig glad, når hun fortæller, at hun ofte tager albummet frem. Glæden var også stor, da hun fortalte, at albummet var blevet vist frem for frisøren :o)

Kommentarer

  1. Jeg kan godt forstå farmor er glad for albummet for det er da skønt og en dejlig personlig gave at få. At du så samtidig er superdygtig gør det jo bare lækkert at bladre i igen og igen.

    Tak for sidst - glæder mig allerede til næste gang vi skal ses :-)

    SvarSlet
  2. Det er så super smukt et album... fyldt med masser af små finesser og lækre detaljer. Kan godt forstå hun blev glad for det.
    Sikke så fin din blog er med blomsterranken!!!

    Fortsat god påske

    SvarSlet
  3. WAUW hvor er det bare flot!!!

    En skønne dag må jeg også give mig i kast med et mini-album :o)

    SvarSlet

Send en kommentar