Gavekort mappe

Så er der blevet produceret lidt igen og denne gang blev det til en gammeldavs arkivmappe, som skulle bruges til en masse gavekort.
 Ideen er 100% liftet fra Lisa fra Scrapfactory (du kan se den på Scrapfactory's blog under december 2010)
Jeg har lavet mappen med 6 lommer dvs. jeg har brugt 6 brune kuverter, som er afkortet lidt. Kuverterne er sværtet og sprayet med glimmermist i siderne og limet sammen til en 'harmonika'. Herefter har jeg beklædt den med papir fra Bo Bunny. Lommerne har også fået lidt papir og nogle tabs. 'Lukningen' henover mappen er lavet i grungeboard, som er sværtet med Distress Ink og pyntet med nogle grungeboard swirler og border.


Bo Bunny papiret havde en 'label' på, som passede perfekt til navnene på modtagerne af gaven. 


Der var også lige plads til lidt TH pynt...her en pennespids


....og her er en Hitch Fastener (ved ikke lige, hvad jeg skal kalde den på dansk) også fra TH brugt som 'lås'


Jeg har lavet en lomme foran. Heri sidder to tags, hvor fødselsdagehilsnen kan stå.


Lommerne er dekoreret med 'rester' af papirert og jeg har at nogle tabs på, som er pyntet med lidt brads, blomster og bånd.

Kommentarer

  1. Hvor er den smuk... lækre farver og detaljer. Så flot og enkelt du har lavet blomsterne. Det lifter jeg nok lige:-). Jeg har aldrig set en sådan mappe før... lækkert.
    Ha en god weekend!!!

    SvarSlet
  2. Den er super flot.... Det kan godt være at man skulle prøve at lave den en dag...

    SvarSlet

Send en kommentar