Kjolekort

Så fik jeg muligheden for at lave et rigtigt pigekort til en lille ny prinsesse, så det skulle jo være lyserødt, lyserødt og lyserødt.
Jeg har selv lavet modellen stærkt inspireret af en model jeg fandt i Ett Tryk magasinet.
Bøjlen købte jeg, da jeg var i Canada sidste år - har dog set dem herhjemme også.

Masser af lyserød, blomster, bånd og blonder. Blonderne på ærmerne er lavet med et die fra Magnolia.


Prinsesse-skiltet er stemplet med det lille Just Rite alfabet - en absolut favorit :o)


Jeg er vild med sikkerhedsnålene fra TH, så sådan én skulle der jo også på. Båndet er et af de små silkebånd fra en bluse, som altid titter frem på de forkerte tidspunkter.


Kortet er rimelig enkelt indeni, men så er der jo også plads til lidt tekst.

Kommentarer

  1. hvor er det et super sødt kjolekort og så flot dekoreret

    SvarSlet
  2. Det er bare så fint det kort... Er ret vild med den bøjle...

    SvarSlet

Send en kommentar