Kort til konfirmation (pige)

Min fætters datter skal konfirmeres og hun ønsker sig blandt andet noget parfume fra en eller anden designer samt penge, så selvfølgelig måtte jeg lave noget, der kunne passe til det.
Da jeg så de nye Tim Holtz dies og især ginen, så løb kreativiten af med mig og jeg måtte lige 'designe' en kjole på ginen :o)
Er selv blevet ovenud tilfreds med resultatet.


Sådan ser et ægte Halling Design ud ;o)



Blomsterne er skåret med Magnolia dies i papir og stoffet fra kjolen.
Spørgsmålet er om ungdommen nu til dags bruger udtrykket 'Carpe Diem'...jeg syntes nu det passer meget godt til en konfirmant.


Der er i lommen til venstre plads til kontanter - bare så de ikke lige flyver ud, når kortet åbnes og så er der jo også lidt mere at pakke ud ;o)


Kommentarer

  1. Helt fantastisk kort du fik lavet dig der. Kjolen er SÅ lækker. Kan den fåes i en str. 37 år?

    SvarSlet
  2. Hvis det er ægte Halling design, så er jeg hermed fan. Super lækkert kort. Detaljen med blomsten som du har stanset ud med noget af stoffet fra kjolen er ret genial. Den gine er altså temmelig anvendelig (glad for at jeg lige har fået den i fødselsdagsgave på forskud) ;o))))

    SvarSlet
  3. Top lækker kreation, jeg vil gerne bestille en i str.3 år og str. 32 år ;o))

    SvarSlet

Send en kommentar