Westernkort

Hurra for en fantastisk og inspirende scrapper....jep, det er dig, Lone (http://tullemusen.blogspot.com/)
En kollega skal til fø'sdag i western-stil og så slog det mig, at Lone havde lavet et fantastisk westernkort, så det har jeg liftet.

Genial idé med at lave forsiden på kortet som lågerne ind til saloonen. Papiret er fra Bo Bunny (tror jeg nok). Hængslerne er skåret med i QK die i resterne af de kuverter, som jeg brugte til arkivmappen.


'Wanted' sedlen er også en rest fra en af kuverterne som jeg har kørt gennem printeren.


Et western kort skulle da også lige have nogle skudhuller. Ville egentlig have lavet dem på computeren, men det kom jeg selvfølgelig først i tanke om, da jeg havde limet sedlen fast. Skudhullerne er derfor tegnet i hånden, sværtet lidt og så har jeg lavet hullet gennem både seddel og bagside af kortet også....det er jo ikke et skudsikkert kort ;o)

Navne skulle der også på kortet og så måtte jeg have en par sherifstjerner ind over, der har fået lidt guld i kanterne.

Kommentarer

  1. He he (rødmer klædeligt) tak for roserne ;o) Dejligt at man kan være til inspiration for hinanden. Det blev til et super sejt western-fødselsdags-kort. Fiks detalje med sherifstjernerne, den må jeg lige have lagt i idébanken med det samme ;o)

    SvarSlet

Send en kommentar