Kommodekort

Så er der kommet gang i ScrapWorld og den første kreation er lavet :o)
Jeg har kastet mig ud i et kommodekort....ligesom alle andre, var jeg helt solgt, da jeg så det i Ett Trykk.

Kortet skal bruges til en 40 års fø'sdag til én, som elsker bøger og at læse, så jeg har lavet nogle bogrygge, som står i reolen.


Der er både en hylde og tre skuffer


Der er sider i bøgerne, men ingen tekst ;o)


Endnu et close-up af bøgerne...syntes selv de blev ret gode.


Ved siden af reolen har jeg skåret en stol på min Silhuette....hun skulle jo have en sted at sidde, når hun læser :o)


Ordet 'tillykke' var lidt for stort til  at kunne stå der, så nogle af bogstaverne blev sat på afstandspuder, så bogstaverne lapper ind over hinanden. Det gav faktisk en meget god balance til bøgerne der stikker lidt ud i toppen af kortet.

Har allerede et nyt kommodekort i tankerne, så det kan være, der kommer endnu et :o)

Kommentarer

  1. Wawww, hvor er det smukt... skønne papirer pg farver. Og så er det genialt fundet på med boghylden og de små bøger. Flot effekt med bogstaverne også.
    Ha en god dag!!!

    SvarSlet
  2. Super flot kort... Kan man lige få at vide hvordan du lige fik lavet de små bøger - de er da bare for kære...
    Fedt effekt med bogstaverne - men bøgerne er sgu min favorit!

    SvarSlet

Send en kommentar