Babyalbums

Disse albums har været længe under vejs, men heldigvis nåede de at blive færdige (lige) inden min kusine fødte den skønneste lille pige. Da de ikke vidste om det blev en dreng eller pige, ja så var jeg jo nød til at lave to albums :o) Til al held kunne de også bruge drengealbummet til storebror.
Er der ikke noget med, at et billede siger mere end 1.000 ord? Så vil jeg lade billederne tale for sig selv....der er nemlig rigtig mange af dem













....og så lige så mange billeder af drengealbummet. Siderne er egentlig 'ens' i opbygningen, der er bare brugt drengepapir og pynt.













Kommentarer

  1. To helt fantastiske albums! I mit næste liv skal jeg være din kusine ;o)

    SvarSlet
  2. To super lækre albums... så flotte papirer og så fint pyntet. En kreativ ide til en baby.

    God søndag!!!

    SvarSlet
  3. Jeg vil altså også være i familie med dig og få sådan nogle fantastiske kreationer. Og sig mig så lige, hvornår kommer det kursus så .....? ;o)

    SvarSlet

Send en kommentar