Fuglehus-kort

En kollega havde købt nogle knager, der var pakket ind en fuglehus-kasse. Jeg lod mig inspirere af denne kasse til at lave dette kort.....syntes det er blevet rigtig vellykket.

Der gik tømrer i den....ikke en karriere min tålmodighed er til :o) 'Træet' er lavet af kartonstrimler, jeg har sværtet med tre forskellige distress ink, skåret papiret i strimler og sværtet kanterne (fandt teknikken i et Magnolia blad). Sømmene er lavet med en brun tuds og glossy accent.


Det er jo et fuglehus, så 'Home sweet home' måtte bare med .


Kanterne blev også belagt med træværket. 


Indeni har jeg brugt nogle TH og sizzix dies samt et spellbinder die som skrivefelt


Hegnet har jeg lavet i to lag, hvor jeg har klippet de lodrette 'brædder' ud, sværtet dem i kanten og limet dem fast på hegnet for at få effekten af et rigtig hegn. Sømmene er lavet på samme måde som på træet på forsiden.


Indeni er der også en masse blomster og lidt swirler.


Taget er lavet med et Magnolia border die. Taget og træværket er mine egne absolutte favoritter og jeg er glad for, at jeg havde søde Mona til at holde mig til ilden, for jeg var ved at opgive under vejs :o)
Tak, Mona :o)


Kommentarer

  1. Wawww, det er også blevet SÅ smukt. Ser super godt ud med murstene... lækkert pyntet.

    God tirsdag!!!

    SvarSlet
  2. SUPER SUPER SUPER SUPER flot....
    Jeg vil gerne være den glade modtager af det kort.
    Fantastisk!

    SvarSlet
  3. WAUW!!!!!
    Hvor er det bare helt fantastisk, flot - giver du et kursus ;o)

    SvarSlet
  4. Weeeeeeeeeeeeeee sikken du gi'r den max gas for tiden. Den ene fantastiske kreation efter den anden. Hvor det dog et vidunderligt lille fuglehus og de teknikker kan jo overføres til et utal af andre projekter. Jeg tilslutter mig gerne Rikke's spørgsmål: Hvornår kommer der et kursus?

    SvarSlet

Send en kommentar