Dåbskort Maya

Så skulle familiens lille nye prinsesse døbes og jeg havde fået den ære at stå fadder :o)
Det gav jo lige mulighed får at lave en lille kort i lilla....det blev så både et kort og en kuvert.


 Fandt et digital stempel, som jeg bare måtte bruge og jeg kan lige se lille Maya stavre rundt på den måde....om nogle måneder selvfølgelig ;o)


En blanding af blomster. Den med hvid kant er lavet af papir og jeg overvejede, at farve kanten, men syntes faktisk, at de blev rigtig søde med hvid kant.


....blomster, blomster og flere blomster.


Inde i kuverten har jeg stemplet en lille babyfod med Distress Embossing og efterfølgende et 'Tillykke' henover med almindelig hvis embossing.


Kortet 'åbnes' ved at hive op i sløjfen :o) og der er plads til at skrive bagpå kortet. 

Kommentarer

  1. Så flot - lige til idé-skuffen ;o)

    SvarSlet
  2. Så det jo live forrige søndag og det er bare så super nuser dejligt og som Rikke så fint pointerer, lige til idébanken ;o)

    SvarSlet

Send en kommentar