Hula

Jeg fandt disse fantastiske postkort på Maui og nu måtte jeg bare scrappe dem :o)
Jeg har for en gangs skyld formået at blande flere papirserier på ét LO. Jeg har brugt ´23 februar´skitsen fra ScrapFactory's blog. Jeg var meget i tvivl, om jeg kunne lave den skitse, da den lå langt fra min normale stil/opsætning, men jeg er nu nået over på den anden side og kan sige, at det lykkedes mig, at se udover skitsen og sætte mit eget præg på den :o)....og jeg er rigtig glad for resultatet.

Se lige de skønne postkort

Overskrifte skabte udfordringer og jeg endte ud med at have den i 3 udgaver, hvor den her i kork blev en absolut vinder :o)

Jeg kunne så også bruge mit QK die med de skønne blade.

Kommentarer

  1. Det ser rigtig godt ud, måske du kan finde inspiration til dit næste kort her: Hobbytavlen.dk

    SvarSlet
  2. årh hvor er det bare blevet sødt. Du kan bare det der ;o)

    SvarSlet

Send en kommentar