LogeScrap december 2011

Så er computeren ovenpå igen efter sit nedbrud i januar :o) så nu kan jeg få lagt de LO's som jeg lavede til LogeScrap i december....bedre sent end aldrig :o)
Der var to udfordringer og hvor vildt det end lyder, så lykkedes det mig at lave begge!!!!

Her er den første....'At the end of a smile, there's a laugh and a half'.
Udfordringen var en skitse, hvor LO'et skulle holdes i julens farver og der skulle være mindst to af julens symboler på. Jeg havde ikke lige nogle julebilleder, men havde da heldigvis nogle billeder, der passede i julens farver og så kom der et par hjerter på...julen er vel hjerternes fest :o)




Den anden udfordring.....'My dream 2012'
Her skulle vi skrive mindst 10 drømme, mål, håb eller lignende som vi har for 2012 og det skulle holdes i nogle kolde vinterfarver.....jubiii...jeg er vildt med lilla, som for mig sagtens kan gå som en kold vinterfarve :o)
Det var svært at finde 10 mål eller drømme for det nye år, men lad os bare sige, at der på min liste er mange drømme, der vedr. scrap ;o) Alle drømmene er samlet i den lille lilla bog.





Kommentarer