Love

Jeg er vild med dette billede af mine forældre og jeg måtte bare bruge det på et LO. Muligheden bød sig til Scrap´n´dream i februar :o)
En absolut favorit udfordring, hvor man skal bruge en del af en sang som tekst på LO'et....en tekst som bare siger alt: 'However far away I will always love you'

Det nye papir fra Pion passede perfekt i farverne og et af arkene var med sommerfugle og alfabetet, som jeg kunne sidde og klippe fra hinanden for så at lime sammen igen ;o)





Kageservietten er et TH dies


Sommerfuglene havde egentlig følehorn, men de var for svære at klippe ud, så de blev klippet af og erstattet af nogle blomster støvdragere


Kommentarer

  1. Enkelt og lækkert....
    Og du vinder aldrig noget ?!

    SvarSlet
  2. Super flot Diana-layout ;o))

    Tak for i søndags, glæder mig til næste gang vi ses!

    SvarSlet
  3. Uhhhhh - har lige opdaget at det er det samme papir som det jeg vil bruge til konf billed men ikke kunne komme igang med.- jeg lifter lige....ok ikk Diana,,,...............:-)

    SvarSlet

Send en kommentar