Remembering these special moments with you

Jeg er så heldig at have en kusine, der har nogle børn, der gerne vil fotograferes og hendes mand er super god til det. Så da jeg fik idéen til at lave et LO med deres to skønne unger og ingen billeder havde, så tog det en dag, så lå der nogle billeder i indbakken :o)

Teksten/overskriften kom fra det papir, som jeg brugte. Det er et QK alfabet skåret i hvidt karton, som er stemplet med et mini tekststempel med dabber som sværte. Det falder lidt ind i LO'et, men det er jo heller ikke teksten, der er i fokus på dette LO.

Syntes der manglede lidt bling til sidst, så teksten lavet på dymoen har fået lidt brun glimmerlim i kanten. Jeg gjorde det samme på roserne og i kanten af den lyse matte.


Jeg har set andre bruge de små ispinde som hegn og det måtte jeg bare prøve. Det fik først en omgang crackle maling....hvor det meste så fald af, da det var tørt (tror jeg skulle have slebet ispindene lidt inden) De fik derefter en ordentlig omgang med brun dabber og lidt sværte. De er bundet sammen med snor og det gik faktisk nemmere end jeg havde forestillet mig :o)
Gazen bag hegnet er sværtet lidt, så det ikke var så hvidt.

Resultatet blev vel modtaget af min kusine og hendes mand, som fik det som blomst til lille Maya's dåb.

Kommentarer

  1. Hvor er det bare blevet super flot - tror jeg skal prøve idéen med ispindene ;o)

    SvarSlet
  2. Det blev altså super lækkert det LO. Er vild med farverne og detaljen med ispindestakittet virker bare 100% også selvom du bandt det sammen i stedet for ståltråd. Det er super flot ;o)

    SvarSlet

Send en kommentar