LogeScrap i marts

Så lykkedes det at komme afsted til LogeScrap og det kom der....hold nu fast....hele 2 LO's ud af.
Fik lavet et af min kære fætter, som har været på tegnebordet længe, og endelig fandt jeg skitsen, der passede til. Det andet opstod fordi, jeg blev så vild med papiret og det passede perfekt til nogle gamle billeder af mig selv.....ren retro :o)

Treo min Treo....sådan er det jo at have tømmermænd på pisterne.



De fantastiske tandhjul fra TH skåret i chipboard og blågrøn karton, hvorefter de har fået sværte og distress embossing.


De stemplede tandhjul er fra Unity....de er så fine.

Så er der pyntet med trykknapper, pærer og en lille flaske med lidt embossingpulver i.


Teksten er skåret i karton og har fået samme tur som tandhjulene.

Hello my people....et retro LO


Faldt fuldstændig for papiret og kørte den fuldt ud i retro farverne.




'Tape-stykkerne' er klippet ud af papiret.


Vimplerne er skåret i noget lærred, sværtet og hængt på en snor med årstallet 1977.

Kommentarer

  1. Super flotte layouts - jeg er især vild med det sidste, men det ved du jo godt ;o)

    SvarSlet
  2. Hej Diana - sikke flotte ting du laver, du er en voldsom inspirationskilde :)
    Jeg er vild med din skattekiste ...
    Kan jeg finde en "how2" et sted?
    Skal helt klart følge din blog!
    Bedste hilsner
    Mette

    SvarSlet
  3. Velkommen til min blog, Mette,
    Tusinde tak for de flotte ord :-)
    Skattekisten har jeg selv lavet, så der er ingen "how2"....meeeen det kan da være jeg får lavet en på et tidspunkt og så skal jeg nok lægge den på bloggen.
    Mange hilsner fra
    Diana

    SvarSlet

Send en kommentar