Bryllupskort med gine

En kollega skal giftes og da jeg så et billede af kjolen, så fik jeg ideen til at at bruge TH ginen og prøve at kreere en lille kopi af kjolen. Fik at vide, at kjolen ikke er hvid, men beige og toppen i en lys mocca - svær farve at ramme, men min kollega er ved at gå sine brudesko til, så dem har hun på arbejdet, men tager dem af, når hun går til frokost. Jeg så mit snit til at lave nogle farveprøver på min computer og sammenligne dem med skoene, mens hun var til frokost :o) Det var en holdindsats på arbejdet - flere holdt udkig!!

Kortet er holdt i de brunlige farver, da jeg ikke ved, om der er nogen farver udover mocca.
Kjolen går kun til midt på skinnebenet og den er fantastisk smuk.

 
 Jeg havde noget blonde, som passede perfekt til kjolen. Blonden var oprindelig kridhvid, så jeg har farvet med Chalk mist.
Jeg lavede en lille brudebuket af nogle rosenknopper, som jeg har bundet sammen med lidt organzabånd. Jeg har sat nogle blomsterstøvdragere i også som brudeslør.
  Det er rimelig enkelt indeni. Jeg har skåret ordene Bliss Love samt skoen på min Silhuette, som efterfølgende er farvet. Jeg måtte bare have skoen med, nu når den har spillet en så vigtig rolle i forbindelse med farven :o)

Kommentarer

  1. Kære Diana. Det blev SUPER godt og hvis ikke bruden lægger mærke til den store indsats med både farve og kjolemodel, ja så gør kærlighed virkelig BLIND. Et fantastisk flot kort på alle måder ;o)

    SvarSlet

Send en kommentar