En hjemmelavet Smash bog

Nu skulle det prøves af....tænkte, at en forlænget weekend i Lalandia og Legoland sammen med familien, var den oplagte mulighed og så kunne jeg få alle børnene til at være med. Jeg valgte at lave min egen smash bog af noget lækkert farverigt papir. Satte ikke siderne sammen, da jeg tænkte, at det var nemmere, hvis alle 5 unger gerne ville være med, så kunne de jo få de enkelte sider, som de kunne pynte som de ville. Jeg lavede en masse pynt hjemmefra....vimpler, gummistøvler, blomster, pile, kroner og lommer.
Ungerne fra 5 til 9 år hyggede sig gevaldigt især den mindste kunne være fortsat hele natten, men hun ville kun bruge lyserøde ting :o) Meningen var også, at jeg ville tage min nye miniprinter med, så vi med det samme kunne sætte billeder ind, meeen det gik galt med leveringen af papiret, så billederne er blevet printet, sat i og bogen samlet herhjemme....
Jeg kan kun anbefale en smash bog, hvis man skal på ferie et sted, hvor det måske ikke er vejr til at være ude hele tiden.
Her er resultatet:














Det er ikke helt min stil, men oplevelsen og hyggen sammen ungerne, var det hele værd, så spring ud i det....

Kommentarer

  1. Super lækker smash bog - jeg har købt en jeg/vi skal have med til Kroatien. Jeg er meget spændt på at se resultatet :o))

    SvarSlet
  2. Super god ide og ungerne må have noget af din kreativitet for den er godt nok blevet flot. Har lige fået min miniprinter i dag og glæder mig meget til at prøve den. Tænk nu kan rejsealbummet laves MENS man er på ferien. Det er da for sejt :-)

    SvarSlet
  3. Hvor køber man sådan en bog, ikke færdiglavet?

    SvarSlet

Send en kommentar