Trabi - good to go

At køre en trabi er lidt af en oplevelse. Selv en tur på tankstationen er helt anderledes end med Lynet :o
Papiret et fra My Minds Eye - Nostalgia. Det er så fint og det måtte jeg bare eje.....som det jo er med det meste inden for scrap :o)

Det var lang tid siden, jeg havde syet på et LO, så den fik lige en gang zig-zag rundt langs cirklen.

En trabi er godt nok ikke meget andet end en gang papmaché, men jeg lavede pyntet i noget klart kraftigt plast, som jeg skar lidt forskellige tandhjul (TH's selvfølgelig). Det ene blev slebet mat/hvidt med sandpapir (kan lige anes på det første billede under ordet good) og et andet satte jeg et stykke farvet papir under.

Nu var jeg jo ude i noget plastik, så der rød også lige en plast cykel på.
 
Ja, der måtte jo også lidt blomster på og jeg er ganske glad for disse hesian blomster.

Kommentarer