Vancouver og NASA

Havde en skøn logedag i lørdags, hvor jeg nåede hele to LO og kom i gang med et tredje, som meget snart også finder vej til bloggen :o)
Jeg started ud med udfordring nr. 1, hvor man skulle bruge et billede fra en ferie, oplevelse eller lignende. I titlen skulle der indgå tal og ikke nok med det - titlen skulle bestå af tre forskellige fonte. Havde dagen inden printet et billede af Vancouver skyline, som passede rigtig fint til noget Pion papir.....og så kom der glimmer på!!!! Stort i min verden og det greb om sig, så også det andet LO fik en omgang.

Vancouver - the City 4 me
 Det startede med sorte glimmer thickers...
 ....fortsatte med en sort swirl, der blev delt i to....

 ....og så skulle der jo være balance i LO'et, så der måtte også lidt glimmer på teksten under billedet. Denne tekst er TH og QK alfabeter.


Mens jeg 'kæmpede' med det første LO, så kom ideerne lige så stille og roligt til det næste.
 Jeg har længe gerne ville scrappe billedet af alle scrap-tøserne, men har ikke haft ideen eller fundet det rigtige papir før nu :o)

NASA - Non Anonymous Scrap-Aholics
Er vild med papiret med de forskellige damehatte i hjørnet og de inspirerede mig lidt pynt, som jeg har skåret på min Silhouette. 
Havde nogle messingeblomster, som var rigtig fine i stilen til, men farven var hen i vejret, så hurra for Anita. Hun havde lige en espresso-farvet alcohol ink, som gave blomsterne den helt rigtige farve. Jeg sleb lige kanterne og bladene lidt og det blev godt. Saksen fik også lige en omgang alcohol ink 
Den stakkels dame var så gruelig meget igennem før hun blev, som hun blev. Hun startede som hvid, men der var lidt blågrøn i papiret, så det det skulle hun da også være. Det blev hun med en blanding af dapper (farve jupiter) og stain (farve Walnut stain). Så blev hun embosset med nogle 'prikker' og sværtet - ikke den store succes, så prikker blev rettet ud igen og så blev hun stemplet med et tekst stempel, men så var hun også perfekt :o) 
Teksten er som så ofte før skrevet på en strimmel papir, der er kørt gennem en dymo og efterfølgende farvet med en hvid pen - det tog så en del forsøg, før det blev stavet korrekt. 
Swirlen er også skåret på Silhouetten og har fået en omgang glimmer.
 Havde også skåret et vintage ansigt med hat i profil og der skulle jo balance i LO igen, så det fik en ordentlig omgang brun glimmer :o)

Kommentarer

Send en kommentar