Så rundede min farmor 92 år og hun klare stadig sig selv - det er nu godt gået :o)
Hun skulle selvfølgelig have et hjemmelavet kort og jeg fandt noget papir som jeg havde gemt til en særlig lejlighed.

Det selvfølgelig i nogle af mine egne favorit farver.


Hegnet er et TH die som jeg har skåret to gange, så det går igen på indersiden.

Der er en side i kortet, så man skal lige bladre en gang for at komme om til teksten.


Siden i kortet er en lomme, som jeg satte en hjemmelavet gavekort ned i.
 
Kortet faldt i god jord og hun tager det sikkert, som hun plejer, med ned og viser det til sin frisør....kan man andet en elske sin farmor :o)

Kommentarer

  1. Hvor er det nogle flotte ting du laver! Bare jeg kunne det! Din farmor kan da ikke blive andet end rigtig glad for kortet!

    SvarSlet
  2. Fedt kort Diana.....hvorfor står der oldemor når nu det er din farmor???....noget vi ikke ved....?.??hehe

    SvarSlet
  3. Min farmors fineste titel er Oldemor og hun elsker den :o) Kortet var jo også fra børn, svigerbørn, børnebørn og oldebørn, så selvfølgelig var det oldemor, der skulle stå på kortet - så ingen hemmeligheder eller overraskelser ;o)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et super sødt kort. Kan godt forstå hvis det skal en tur med til frisøren og vises frem ;o)

    SvarSlet

Send en kommentar