Min første SMASH

Har kastet mig ud i en SMASH bog som gave til nogle venner fra Canada, der var på besøg i 2½ uge i sommerferien. Syntes selv, at det var en fantastisk idé og blev også glad for projektet, men det var en kamp at nå at blive færdig med den inden de rejste hjem - de skulle jo have den med hjem, når de rejste. Det blev til nogle lange aftener/nætter, men det var det værd.
De sidste billeder og sider blev lavet 2 timer før de skulle afsted - stod i mine forældres bryggers og printede, klippede og limede.
Der er rigtig mange sider i SMASH bogen - faktisk en del flere end jeg havde regnet med, men det lykkedes mig da at fylde hele bogen - nogle får sider blev dog revet ud, da jeg ikke kunne li' dem :o) Nogle sider blev bedre end andre og her er nogle af mine egne favoritter.

Har været så heldig at få et QK die med Canada - det skulle da bruges her :o)

Fik taget en masse gode billeder på bakken, som selvfølgelig skulle med.

Opdagede først bagefter, at jeg havde fået skrevet den ene overskrift på dansk - heldigt, at de oprindelig er fra Danmark :o)

Den første Pjerrot på Bakken, som man kender navnet på er faren fra Canada's (Oluf) tip oldefar, og hans navn står på et skilt på bakken. Det var hyggeligt, at den nuværende Pjerrot havde lyst til at stille op til et foto sammen med Oluf og skiltet.

Det kan godt være, at de oprindelig er fra Danmark, men det var som at slippe to børn løs i en legetøjsbutik, da vi var på Strøget. Jeg støtte først til senere, men da vi fandt hinanden, stod jeg lige foran moren (Tove) og vinkede og hun så mig ikke - hun havde fokus på en Royal Copenhagen butik, som lige skulle foreviges :o)

Kunne ikke li' den venstre side her, så jeg printede et kort fra Krak ud i sephia og klistrede oven på og så blev jeg faktisk rigtig begejstret for resultatet.

Når man er på Bakken, så skal man da prøve et par rutsjebaner. Ulven var okay, men den nye Tornado blev efter turen døbt til 'the never-again rollercoaster' ;o)

 Tove har for nogle år siden fundet ud af, at hun har en halvbror herhjemme. 2012 blev året, hvor de mødte hinanden og det blev en rigtig dejlig og uforglemmelig dag.
Til al held var både Tove & Oluf og mine forældre friske på at stille op til nogle billeder, så jeg kunne lave de sidste sider inden de rejste hjem igen :o)
En dejlig ferie sammen med fantastiske mennesker.

Kommentarer

Send en kommentar