Remember Paddington

Har været på tøsetur til London og på en regnfuld mandag endte vi i Hamley's. En legetøjsforretning i fem etager, hvor personalet havde lov til at lege dagen lang.
Der var så mange sjove ting derinde og bamsen Paddington - en af mine barndomsfavoritter - kravlede op af en kæmpe stak kufferter og det måtte jeg forevige med dette layout.

Fandt noget skønt papir i nogle farver, der passede lige til billedet 
Det var en udfordring til Scrap'n'dream og der skulle være to slags thickers i titlen. Havde ikke nok så jeg kunne skriver Remember med den samme type, så det blev suppleret med nogle alfabet stickers. 
Har købt denne værktøjs-die fra Die-namics og det blev noget pynt, der passede fint til LO'et. 
Så fik jeg endelig brugt med TH skrivemaskine die, hvor jeg har sat et stykke papir ned i så. Det blå papir forneden på LO'et med en masse formler på, er lavet med tape, som jeg har sat på et stykke papir.

Kommentarer